Tuesday, August 4, 2009

balik poli sabah

askm....waktu aku wat karangan ni aku dah berada dkt politeknik k.kotakinabalu...sblm ketibaan aku kat sini..aku keluar dgn kawan2 aku tok kali terakhirkalinya kau berjumpe dgn dia orang..aku pg makan nasi lemak ayam dkt malis corner.aku suka makan kat sane hee gigh ye bwk kawan2 aku..lepas tu kt orang pg danau kota tok beli barang...aku beli mangga tok loker aku dgn towel..dalam masa yang same aku terharu sangat kawan aku belikan aku boxer dua pasang..aku suka sangat boxer tu hee.masa ni aku ngah pakai heee tak malu kan..lepas tu aku karoke kat danau kota tu.aku bawak lagu MUNGKIN (ANUAR ZAIN) & MEMORI CINTAL LUKA..tok kawan aku..
waktu pun dah lewat dalam kul 2 pg kt orang bergegas balik nak rehat sb flight aku kul 6.50 og ke sabah..amat penat ye waktu tu,,aku tak tdo time tu sb tak ckp masa..aku sempat menjahit butang baju kemeja aku heee nak kecik kan sikit bahagian tangan,,3 pasang ye dgn mata mengantok aduhh....kalo ade orang tersaYANG teman waktu mesti best heee windu kat dia...

waktu pun dah kul 4 pagi aku terus mandi dgn mata mengantok..aku bersiap dgn pakai kan kemeja hee smart je time tu dgn rambut pendek...ermm cyg giler dgn rambut aku yg lame tu hermm tapi terpaksa potong..sn nak register kat poli...jam dah kul 5pg aku dan kawan kau KOJAD N RYEN teman aku ke lcct...kesian kat dia orang sanggu teman kan aku.aku nak mengucap ribuan terima kasih..kat dia orang..tp yang sedih nye aku tak sempat nak break1st dgn dia orang masa dah suntuk,,sedih time tu,,,ak nak nangis jer tapi aku kene tahan gak..sb rmai gilr orang kat situ...

yang penting aku sangat sayang semua kawan aku,,,terutama RYEN yang sanggup tumpangkan aku kat rumah dia n KOJAD banyak berjasa dgn dia sanggup tlong kau waktu susah thanks uolzzzzz

No comments:

Post a Comment