Friday, August 7, 2009

Bosan....bosan....rinser......................

aduhai........aduhai,,,,kalo macam ni hari2..boleh pengsan aku,, dgn keadaan kat sabah ni......
tak dapat di nafikan bosan tahap giler dah aku ni...hari ni termasok 6 hari aku kat sabah..blom lagi 2 or4 bulan kat sini....sb sini nothing bagi aku...cume tempat aku stdy je,,nak tukar tempat tak dapat dah....huu
event pun my parenz sad y not u change your place!!!!!!

aku cakap lahhh y not but huuu tak leh....sedih...MALAYSIA ye........

aku terpaksa gigih tempohi segala kebosanan kat sini...aku windu dgn kawan2 lame aku..tapi dia orang dah habis tinggal aku jer.sebab dia senior aku,,kalo dia orang ade leh kuar same2 windu ar...saat last sem ari tu dgn mereka,,,,,yahooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tapi hermmmm tinggalah aku keseorangan kat sini....bl bosan teringat famly kat kuching meooooowww heeeee,,,,raya nanti baru balik....sekian lme aku tak balik kampong aku......year..asyik menetap kat k.lumpur jer,,,,sebab aku mengejar impian aku kat sane heeeee

ermm klah lah uolz........






No comments:

Post a Comment