Tuesday, August 4, 2009

Kenangan Terindah


Mama top yg hensem
Ini adalah ryen yg aku tumpang umah dia 2 bln waktu cuti sem..banyak saat manis aku tinggal umah dia...thanks Ryen u are my bez frenz.....forover


Kojad
Ini adalah Kojad yg aku kenal dkt umah Ryen n jadi kawan baik...dia kelakar giler
aku suke dgn perangai giler2 dia heee....yg penting dia suka pg Nz dkt klcc tu..setiap ahad malam tu ktg orang lepak2 hee nest giler..thanks kojad


Pyan
Aku suka berkawan dgn dia sb dia pandai bergaya n pandai sesuaikan pakain,,that y kalo aku shoping bawak dia sekalai jado Pa aku kata nyer more ke style....


Fiq,Bily,Aun,Yus
Model yang terkenal heee haaaa mengarot jer kalo betol alhamdulilah,,memang cita2 aku dari kecik..kalo sape tau n ada job tu imform kat aku k heee...happy bersama ni hasil karya billy..or kak bill haaa....

2 comments: