Wednesday, August 5, 2009

Terbangun Dari Tido

Askm...waktu ni aku terbangun dari tdo kul 11.30pm...aku menanti msg dari orang kesayangan tetapi agak lame..mungkin dia bz saa2t akhir ni aku paham....tapi tak kan dalam lepas 2 atau 3 jam baru dapat msg dari dia...tapi ape akan daya memang nasib aku...aku berusaha tabah dgn dugaan ni....inyaallah aku boleh bertahan....

Kawan aku dari k.l baru ke call waktu aku wat coretan ni...name dia Kojad...dian n Ryen nak pg Shah Alam na sambut bday Pyan kawan aku jugak,,,ermm bestye..tp akiu tak leh join dia orang ..huuu sedihkan...itu bday Pyan yg ke20 tahun tak silap...dia tengah gembira kat sane tapi aku kebosanan dalam bilik...

Berbalik cite pasal teman kesayangan aku....dia tak reply msg aku,,,aku sangat sedih sekarang ni....tak tau nak mengadu dgn sape...haaaaaa sedih nye....aku kesunyian dan hati aku tak menentu dengan keadaan ni..yaallah tolonglah kuatkan hati hamba mu ini.....masa ni lah masa yang sesua yg kt leh bermsg dgn teman hidup kt ataupun call mlm2 ni...ia lebih menguatkan hati kt cayang kat dia.....

Aku nak call dia tapi kdt tak mencungkupi,,,saat demi saat,,masa demi masa bergerak demi sedikit msg pun tak sampai..or aku trsalah antar msg hermmm.. tak tau lah!!!!!!!!!!!!!!! pening di buat nye....


Harapan kau...berikan lah kejaiban dalam perhubungan kami dgn baik,,,,amin,,,,,,wasalam,,,
i luv u izzy forever.....muahhhhhhhh

No comments:

Post a Comment